2015. december 22., kedd

0. - Prológus

Sziasztok! Itt is van a prológus, remélem tetszeni fog. Mindenképpen hagyjatok valami nyomot magatok után. Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! Millió puszi. xXx

Rebeca Winter 18 éves és Alexander Winter, a Winter cég vezérigazgatójának a lánya. A legtöbb ember ezzel az egy mondattal ír le. És sokan ennyivel meg is elégszenek, elég ennyi ahhoz, hogy szeressenek vagy elítéljenek. De az igazság nem ennyiből áll. Apámon kívül még van egy anyám és egy kiállhatatlan öcsém, Max.

Max legszívesebben űzött hobbija a „Hogyan öljük meg Rebeca agysejtjeit” játék. Igaz, hogy lassan betölti a tizenhatot, de agyilag még egy öt évesnek sem felelne meg, legalább is, amikor rólam van szó. És még mielőtt mindenki azt hinné, hogy ő csak gyerekes, el kell mondanom, hogy nem. Sokszor még magamtól is megkérdezem, hogy biztosan ugyanazok- e szüleink, de ilyenkor rá kell jönnöm arra, hogy egy bizonyos részünk eléggé hasonló. Ez pedig a rosszabbik énünk, amiről talán csak ketten tudunk. Én meg Ő.
A szüleim, Alexander és Olivia mindig a tökéletes házaspár mintáját mutatják, miközben ez csak egy óriási álca. Apám fűvel-fával megcsalja anyát és egy fordítva is igaz. Annyi különbséggel, hogy míg apám a csinos kis titkárnőivel, addig anyám a divatcégének kampányarcaival üti el az időt és itt mindenki gondoljon arra, amire akar. Persze rendezvényeken, csinosan kiöltözve és valamennyire normálisan viselkedve még a hülye sem veszi észre, hogy ez a családnak nevezett valami nem is olyan tökéletes és irigylésre méltó.

És még mielőtt magamról mesélnék muszáj lesz bemutatnom a két legfontosabb embert az életemben. Victoria Jane és Noah Avis. Victoria, öt éves korom óta a legjobb barátnőm. Mindketten öt évesek voltunk, amikor ő és a családja a szomszéd házba költöztek. Az első pillanattól tudtam, hogy mi jóba leszünk, hisz akkori öt éves fejjel, amikor megláttam, hogy ugyanolyan babái vannak, mint nekem, rájöttem, hogy ő a legjobb lány a világon. Persze ez a babás korszak hamar elmúlt, de az óta is testvéremként szeretem, és ez azt hiszem fordítva is igaz.
Noah pedig apám legjobb barátjának a fia és a barátságuk által megismerkedtem vele, valamikor, amikor 10 éves lehettem. Fogalmam sincs, hogy addig, hogy nem találkoztunk, de ennek így kellett történnie. És attól a találkozástól ő hivatalosan a legjobb fiúbarátom, akivel nagyon szoros a kapcsolatunk. És itt nem kell félreérteni, hogy köztem és Noah között lenne valami, mert ilyenről szó sincs, egyszerűen egymás lelki társai vagyunk, ami az én világomban nagyon fontos. Na, jó, igazából vele volt az első csókom, de ezen most már csak röhögünk, mert egyikünk sem gondolta nagyon komolyan a dolgot, hisz egy kis idő elteltével Noah rájött, hogy ő a másik nemhez vonzódik így nem igazán érdemes teóriákat költeni rólunk.  És végre elérkeztünk hozzám. Nem szeretnék a felszínes dolgokról beszélni, mert azokat már mindenki ismeri ezért csak most és csak itt az igazat fogom elmondani. Ahhoz képest, hogy még csak 18 éves vagyok rengeteg mindent megtapasztaltam az életben. 14 évesen kezdtem el bulizni, ez követte a cigi, a pia és a különféle drogok. Amikor valaki azt állítja, hogy akinek sok pénze van, egy idő után beleőrül, annak igazat kell adjak. Mert amikor már mindened megvan, a legszebb ruhák, legújabb cipők, parfümök van egy gyönyörű otthonod, a világ majdnem minden pontján jártál, akkor már nem tudsz mit kezdeni a felgyülemlő pénzzel. Ilyenkor jönnek a drogok. És ha egyszer kipróbáltad, örökké kívánni fogod. Minden hétvégén más városban, jobbnál jobb helyszíneken bulizni, egy tini ezt gondolja tökéletesnek. De sokszor inkább vágysz egy kis csendre, egy szerető családra, mint egy csomó hamis barátra. Mert azokból mindig van elég. Tettetni napokon keresztül, hogy minden rendben és néha megrészegedve bevallani egy vadidegen embernek, hogy utálod az életed, hogy meg akarsz halni és, hogy legszívesebben megfojtanád az egész családod egy kiskanál vízben, ez nálam egy tipikus eszmény. Persze a szüleim mit sem törődnek ezekkel a dolgokkal, mert nekik csak a munka a munka és az ismétlődő megcsalás van.
Akármennyire is utálom Max-et, még mindig ő az egyetlen, aki megért és néha érdekli, hogy mi van velem. És persze ez fordítva is igaz, mert amikor egy testvér bajban van, azt az életed kockáztatásával is képes vagy megmenteni. És ebben segítenek a legjobb barátaid is, akikre szintén bármikor számíthatsz. 

 - Köszönöm a lehetőséget.
- Én köszönöm, hogy elvállaltad az interjút Rebeca – mondta a riporter és azzal kisétáltam a teremből.


2 megjegyzés:

  1. Szia nekem felkeltette az érdeklődésemet a történet várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png Pattern