2015. december 29., kedd

1. - Elfelejtettem

Sziasztok! Itt is lenne az első fejezet. Remélem tetszeni fog. Nagyon szépen köszönöm, hogy már 4 ember követi a blogom. Puszi, Christina. 


A telefonom borzasztó hangos csengetése ébresztett fel. A kijelző reggeli nyolcat mutatott és eközben legjobb barátnőm Vic neve villogott.
- Beca, ugye nem felejtetted el? – számomra érthetetlen az, hogy Victoria, hogy tud ilyen élettel teli lenni reggel.
- Attól függ mit nem kellett volna elfelejtenem.
- Ma van a buli, tudod, Christian Hemmings bulija – mondta izgatottan. Igaza volt teljesen kiment a fejemből, hogy annak a fafejűnek ma van a születésnapi bulija. Christian-ról tudni kell, hogy egy igazi nőcsábász és persze Vic is odavan érte. Akárhányszor mondom, hogy a végén megfektet és már másnap más csajjal lesz, őt nem érdekli, mert hisz abban, amit a könyvekben írnak, hogy a rosszfiút egy csinos, kedves lány képes megváltoztatni. De persze ez csak egy mese.


- Amúgy nem felejtettem el.
- Ne hazudj. De nem baj amúgy most nem is ez a lényeg, hanem az, hogy el kell jönnöd velem vásárolni. Meg kell keresnem azt a ruhát, amiben én, leszek a legdögösebb.
- Rendben Vic, akkor, tizenkettőkor találkozunk a Farts-nál.
- Oksika, szeretlek Beca.
- Én is téged, Vic.
Nem akartam, hogy Vic szenvedjen, de tudom, hogy ez a Christian össze fogja törni a szívét, és ezt ő nem fogja túlélni a gyengéd lelkével. Vic teljesen más, ő nem olyan, mint én vagy a fafejű. Nem mondom azt, hogy egy szent, mert ő is minden hülyeségben benne van, csak éppen nem annyira, mint mondjuk én. És soha meg nem engedném, hogy olyan legyen, mint én, mert szükségem van arra az énjére, ami ha valami hülyeséget csinálok, lehord a sárga földig.
Újra a telefonomra pillantva rájövök arra, hogy még bőven van időm ahhoz, hogy elkészüljek. Lassan felálltam a pihe puha ágyamból és érzelmes búcsút vettem tőle. Aztán a fürdőszoba felé indultam, ahol rendbe szedhetem magam. A fürdőszoba egy rózsaszín vattacukorfelhőhöz hasonlít. Bútorok, fésűk, egyéb kellékkel és még a kád is rózsaszín. Igazából nem vagyok egy rózsaszínmániás Barbie baba, mégis tetszik ez a koncepció. A fürdőkádat feltöltöttem forró vízzel, amiben kellően el tudok lazulni. A mai nap megint izgalmasnak készül. A forró víz égette minden porcikámat, mégis jól esett. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen egy pénzes gyerek élete. Mindent megkap, amit csak akar, és mindenki őt akarja.

- Rebeca
! – a drága öcsém már megint engedély nélkül járkál a szobámba.
- Max, mit akarsz?
- Lenne egy kérésem – mondta, miközben bedugta fejét a fürdőszoba ajtaján – Mivel tudom, hogy ma van Chris születésnapja és tudom, hogy te ott leszel, azt szeretném megkérdezni, hogy egy tizes skálán mennyire zavarna, ha én is rendeznék egy partit itthon?
- És anyáék mit szólnak ehhez?
- Mindketten elutaznak még a délelőtt folyamán.
- Miért nem tudsz te is inkább eljönni Christian bulijába, miért kell neked itthon őrültekházát csinálni?
- De csak „pár” barátomat hívnám át.
- Legyen, egy feltétellel.
- Mi lenne az? – úgy vigyorgott, mint egy tejbe tök, és én kedves nővér létemre megengedek neki minden hülyeséget.
- A szobám tabu.
- Imádlak nővérkém – a kád felé közelített és megölelt.
- Na de most tünés, amíg jó kedvemben vagyok – és azzal kispurizott a fürdőből.
És még valaki mondja azt nekem, hogy érzéketlen vagyok, és nem törődök senkivel és semmivel. Mindenkivel törődök, akik közel állnak hozzám.

Egy rövid időn belül rájövök arra, hogy ideje lenne tovább készülődni. Kiszállok a kádból és egy törölközővel körbeterítem a testem. A tükör elé állok, ahol egy teljesen normális lány tükörképe néz vissza rám. Barna hajam, kék szemem, ami néha barna is, normális magasságom teljesen átlagossá tesz. De aztán ezt az átlagosságot teljesen eltüntetik a drága ruhák, a szebbnél szebb sminkek és az órákon át tartó frizurakészítés, ilyenekkel indul minden napom. A mai napra egy pirosas nyári ruhát választottam, egy fekete csizmával. Aztán nekiálltam és a hajam is megcsináltam ma egyenesre vasaltam. Amikor úgy éreztem kész vagyok, a nappali felé vettem az irányt

A nappaliban Max már nagyon belemerült a buli szervezésébe. Anya valamit gépelt és az apa pedig valakivel valami nagyon fontos telefonbeszélgetést folytatott. Szüleim mit sem törődve azzal, hogy ott vagyok rám sem figyeltek, anya egy halk sziát elmotyogott, apa meg egy apró legyintéssel elintézte az egészet.
- Rebeca tudnál egy kicsit segíteni? – fordult felém Max.
- Persze, mi kellene?
- Kellene egy kis pénz és mielőtt még elkezdenél kioktatni, hogy nekem is van meg ilyenek, addig én inkább elmesélem a történetet. Tegnap akartam venni Jack-től alkoholt, de amikor fizettem volna tudatták velem, hogy zárolták a számlám. És ugye anya meg apa nem tud semmiről semmit – ezt már sokkal hangosabban és hangsúlyozottabban mondta – ezért szeretnék kölcsön kérni tőled, de megnyugtatlak abban a pillanatban, amikor újra tudom használni a számlám, visszaadom.
- Természetesen adok. Fent a szobámban, a barna nagy maciban van készpénz, vegyél, el annyit amennyi kell, csak legalább írj egy sms-t arról, hogy mennyit vettél el.
- Köszönöm, imádlak nővérkém – mosolygott Max. Tudtam, hogy fontos neki, hogy amikor bulit szervez, az övé legyen a legjobb a korosztályában. Hisz egy Max féle buli még nem érhet fel egy Christian féle bulival, de jó úton halad, főleg, hogy én tanítom és segítem, amiben tudom.
Hirtelen a telefonomra pillantok, és akkor látom, hogy már csak tizenöt percem maradt, hogy oda érjek, a Farts- hoz.
- Apa, anya, Max én elmentem. Max délután jövök – mintha a falhoz beszélnék, senki nem válaszolt egyedül Max bólintott.
A házból kiérve beültem a fekete BMW-be, bekapcsoltam a rádiót, ahol éppen a Love Yourself ment Justin Bieber-től és elindultam a Farts felé. Útközben megint eszembe jutott, az a fafejű, egoista Christian Hemmings aki egyszer már nálam is bepróbálkozott, de nem voltam olyan hülye, hogy bedőljek neki, de erről persze Vic nem tud.  Csak azért, mert tudom, ha ezt tudná, lehet, hogy nem hinne nekem, hanem elhinné azt, amit Christian mondana. És nem szeretném, hogy egy ilyen egoista miatt megromoljon a kettőnk barátsága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png Pattern